A Goop weboldalon, amelynek szupermenő főhadiszállását már mutattuk nektek, számos kategóriában láthattunk már olyan, a színésznő által melegen ajánlott terméket, amelyre a közvélemény nemcsak felvonta a szemöldökét, hanem komoly kritikát is megfogalmazott. Nevetséges, túlzó, elszállt és hasonló jelzők repkednek az oldalon megjelenő újabb furcsa vagy egészen magas árszabású termékek kapcsán. És tényleg nem túlzás, az átlagárak a weboldalon köszönőviszonyban sincsenek a való életben megszokott átlagárakkal, de tegyük hozzá, hogy mi azért az oldalt átböngészve számos, árban középkategóriásnak számító, jó terméket is láttunk.
A vaginaillatú gyertya, az aranyáron mért vibrátor és társai mellett gyakran találunk olyan szépségtermékeket, amelyeket ugyan jó szívvel ajánl a lifestyle téren „extraigényes” színésznő maga is, egészen biztosan kevesen engedhetik meg őket maguknak. A 180 millió dolláros vagyonnal bíró színésznő egyébként az oldalon kínált különlegességekhez maga írja az ajánlókat.
Láttad már?
A szépség- és wellnessszekcióban legutóbb például egy elektromos arcmasszírozó, egy fűthető jógamatrac és egy fitneszgyűrű verte ki a biztosítékot.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A 270 millió dolláros nemzetközi branddé nőtt életmódoldalon a speciális matracot mintegy 283 ezer forintért rendelhetjük meg, igaz, ezért az összegért már fűtött felületen végezhetjük a feladatokat. „Engedjétek meg, hogy bemutassuk az infravörös matracokat, amelyek bár melegítenek, mégis kevésbé izzasztanak, mint egy szauna, és sokoldalúbbak is. Meditációs vagy jógás gyakorlataid alapjaként is szolgálhatnak, de egy könyvvel, filmmel vagy bármi mással is lazulhatsz rajtuk” – írta róluk a 48 éves színésznő.
Az arckezelő készülék méltatása sem kevésbé biztató, a 142 000 forintnak megfelelő összegbe kerülő elektromos kütyü Gwyneth szerint „a megereszkedést, a szürkeséget, a puffadást és a problémás bőrt veszi kezelésbe az arcon”. Az aktivitást mérő, 89 000 forintba kerülő fitneszgyűrű sem éppen apró tétel, ami persze nem szokatlan az oldaltól, ahol egy fehér, letisztult virágváza is 162 000 forintba kerül.
A színésznőt folyamatosan éri bírálat nemcsak a termékválasztások miatt (akadt már köztük olyan is, például a jáde hüvelytojás, amit szakértők nem tartanak biztonságosnak…), hanem a már említett árszabás miatt is. 2019-es, rengeteg szépségújdonságot, terméket és tippet bemutató első londoni wellnesskurzusát szintén egészen borsos áron kínálta. Egy hétvégi belépőért akár 1,8 millió forintot is elkért.
Fotó: Getty Images, Instagram