A hírességek szépségápolási márkáinak sora roham tempóban bővül, a tendenciának pedig még egy világjárvány sem tud látszólag gátat szabni. Miközben szépségmárkák sorát rengette meg – akadtak, amelyeket be is döntött – a koronavírus, a hírességek beauty brandjeinél nem fogy a lendület. Most épp a bőrápolási szektorban zárkózik fel egy hollywoodi színésznő, mégpedig saját márkás vonallal, amellyel kapcsolatban sajtóanyagot is kiadott.
Johansson nem újonc a szépségszektorban, igaz, eddig más felállásban mutatkozott be: kampányarcként, nem pedig márkaalapítóként. A L’Oréal Paris, a Dolce & Gabbana szépségnagykövete is volt már, igaz, mostanában nem igazán láthattuk hasonló szerepkörben.
A 2022 elején, a Najafi Companies befektetőcsoport támogatásával induló márkája alapítójaként és elnökeként tudatosan vonult vissza beauty téren. „Pár évvel ezelőtt egy lépéssel hátrébb léptem a szépségfelkérésektől, mégpedig azért, hogy valami önazonos dolgot hozzak létre – mondta el Scarlett a sajtóközleményben a vállalat minden aspektusa. – Ezt a márkát azért hoztam létre, hogy erősítsek a tiszta, alapvető bőrápolás frontján. Ez a márka mindenkinek szól majd, aki minimális erőfeszítéssel szeretné a legjobb formába hozni a bőrét.”
Kattints tovább!
Fotó: Getty Images