Legyen szó a cannes-i filmfesztivál vörös szőnyegéről, vagy egy teljesen átlagos hétköznapról, Julianne Moore mindig ragyog. A 61 éves színésznő nemrég az Instagramon osztotta meg, hogy a kisugárzását egy bizonyos alapozónak köszönheti, amit nemcsak ő, de 20 éves lánya, Liv Freundlich is szeret. Anya és lánya a női alapítású Hourglass Cosmetics We Glow kampányában szerepel, ahol a Hourglass Ambient Soft Glow vegán alapozót ($58) reklámozzák. A harminc árnyalatban kapható folyékony, lágy fedésű és fényű alapozó ereje a fényvisszaverő pigmentek mellett az olyan hatékony – tápláló és jótékony – összetevőkben rejlik, mint az E-vitamin, a fehér tea kivonat és megannyi antioxidáns.
Bár a termék csak mostanában került az üzletek polcaira, a vásárlói visszajelzések alapján az alapozó sokak kedvence lesz, a termék alatt ilyen és ehhez hasonló kommenteket lehet olvasni:
„Ez az alapozó természetes fedést ad, és gyönyörű a fénye anélkül, hogy olajosnak vagy zsírosnak tűnne.”
„Ragyogóan mutat, egy száraz bőrű ember számára kiváló sminkalap.”
„Szeretem, hogy ennyi árnyalat közül lehet választani, sikerült megtalálnom a nekem legtökéletesebbet.”
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Prevention Fotó: Getty Images