Meghan Markle új termékein gúnyolódik az internet – a hercegné saját márkás finomságokat kezdett árulni

2024. április 17.
Meghan Markle a múlt hónapban indította el új életmódmárkáját American Riviera Orchard néven, és most végre piacra is dobta az első termékét – egy eperlekvárt.
Meghan Markle lekvárja

Ahogy arról mi is beszámoltunk, Sussex hercegnéje néhány hete indította el új vállalkozását, American Riviera Orchard néven. Az életmódmárka indítását Meghan Markle egy új Instagram-oldallal, valamint egy 16 másodperces videóval jelentette be, amin mindössze annyi volt látható, hogy a hercegné kavargat valamit egy edényben, virágokat rendezget, majd egy puffos ruhában álldogál. Arról, hogy Meghan Markle mit is szeretne vállalkozásával létrehozni, egészen mostanáig nem sok mindent lehetett tudni.

Ma reggelre azonban végre lehullott a lepel: néhány influenszer ugyanis kézhez kapta és a közösségi médiában elkezdte bemutatni Meghan Markle első piacra dobott termékét – egy eperlekvárt. 

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Sussex Daily (@sussexdaily) által megosztott bejegyzés

 

A sasszemű rajongók persze jól kielemezték Meghan Markle lekvárját, és rögtön észrevettek valami érdekeset annak csomagolásán. Sokak figyelmét felkeltette, hogy az influenszereknek küldött üvegeken egyedi számozás szerepelt. Az egyik üvegre például az van írva, hogy „17 az 50-ből”, míg egy másikra az, hogy „10 az 50-ből”. Ebből az egyedi számozásból a netezők arra következtettek, hogy Meghan Markle lekvárja valószínűleg csak limitált mennyiségben kapható.

„Limitált példányszámú gyártás limitált vásárlóknak” – írta az X-en (korábbi Twitter) egy felhasználó gúnyolódva, amire válaszul valaki más ezt írta: „Te is nevettél a 17/50-es címke nagyképűségén? Mintha ez valami limitált kiadású művészet lenne!”

 Egy másik internetező Meghan Markle vállalkozását kritizálta: „Ötven fazék lekvárból nem lesz üzleti birodalom… ő nem hoz létre semmit, csak egy márkát. Mindent más gyártók fognak gyártani, és az ő címkéjét fogják rácsapni.”

Tracy Robbins divattervező egyike volt azoknak a szerencséseknek, aki kézhez kaphatta Meghan Markle lekvárját. A divattervező a következőt osztotta meg a lekvárról az Instagram-sztorijában: „A reggeli, az ebéd és a vacsora most egy kicsit édesebb lett. Köszönöm a finomságokkal teli kosarat! Abszolút imádom ezt a lekvárt, úgyhogy nem biztos, hogy megosztom bárkivel is. Köszönöm, M!”

Fotó: Getty Images, Instagram