Mit ajánl a Goop anyák napjára? Vibrátor nyakláncot vagy jachtutat!

2021. április 21.
Általában nem okoz csalódást, ha végigböngésszük a Gwyneth Paltrow életmódoldalának és webshopjának ajándékötleteit a jeles események előtt. Legalábbis, ha jó a humorérzékünk, vagy egy kis vidámságra vágyunk. Az idei anyák napja alkalmából azonban a szokásosnál is jobban kitettek magukért a Goop marketingesei.

Ha ajándékötletekről van szó, biztosak lehetünk benne, hogy luxustermékek lesznek csak a listán a Goopnál, még a pandémia és gazdasági válság idején is. Gwyneth Paltrow anyák napi ajándékötletei között idén vibrátor nyaklánc és 600 dolláros (180 ezer forint) bidé is található – más, roppant izgalmas termékek mellett. 

gwyneth-paltrow-goop-anyak-napja-ajandek

Paltrow wellness- és életmódmárkája, a Goop, szándéka szerint „ezt a napot arra szenteli, hogy kimutassuk a szeretetünket annak, aki a legjobban megérdemli a környezetünkben”. Hogy csak a kedvenceinket emeljük ki: a hímzett fedorakalap olyan hímzéssel, mely a pontos asztrológiai csillag- és bolygóállást ábrázolja gyermekei születésekor (2575 dollár, azaz kicsivel több mint 776 ezer forint), egy márka arculatának megtervezése (a kalaphoz képest nem is olyan drága, csupán 700 dollár, 211 ezer forint) vagy egy horvátországi jachttúra a beoltott anyukánknak 105 ezer dollár (31 millió forint) értékben. 

Mindig nehéz eldönteni a Goop esetében, hogy mennyire gondolják mindezt komolyan, és mennyire csak a hírverés és a kedélyek borzolása a céljuk az ilyen ajánlatokkal. Tavaly például a vaginaillatú gyertyával kerültek a címlapokra (mely egy felhasználónál fel is robbant).

Paltrow akciói is csak tovább erősítik a Goop körüli ellentmondásokat. Nemrég például a Vogue-gal osztotta meg reggeli bőrápolási rutinját. A videóban naptejet vitt fel az orrára és az arccsontjára („ahol igazán éri a nap”), emiatt pedig rengeteg negatív komment érkezett: „a naptej nem highlighter, az egész arcod fedd be vele”, írta valaki a felvételhez, mellyel a szakértők is egyetértettek. Az egész vita odáig fajult, hogy Paltrow sajtósa is megszólalt az ügyben: „A Vogue videójában az egész arcát bekeni naptejjel, ám az idő rövidsége miatt nem látszik a teljes folyamat. És azért mondja, hogy ahol igazán éri a nap, mert nem krémezi be magát tetőtől talpig, ám szerette volna felhívni a figyelmet a napvédelem fontosságára.”

Forrás: The Guardian Fotó: Instagram, Getty Images

Olvass tovább!