A megszokott luxus megújult környezetben – újdonságokkal vár a Spirit Hotel

2023. november 02.
A sárvári Spirit Hotel a megszokott ötcsillagos szolgáltatások mellett most megújított, különböző hangulatokhoz és igényekhez megálmodott szobákkal és lakosztályokkal várja a feltöltődni vágyókat. Az egyedülálló termálvizes medencék, a wellnessrészlegben elhelyezett baldachinos ágyak és a királyi reggeli mellett így már izgalmas belsőépítészeti és dizájnmegoldásokkal is hozzájárul a kényeztető pihenéshez.

A sárvári hét tó partján álló Spirit Hotel Thermal Spa  az ország egyik legismertebb luxusszállodája, ami már számos hazai és nemzetközi díjat tudhat magának. Éppen az elmúlt hétvégén a hotel a luxusszállodákat és luxus spákat díjazó athéni World Luxury Awards gálán hét rangos szakmai elismerést nyert el, köztük a spa kategóriában a Global Spa of the Year, szálloda kategóriában pedig a 2023 Luxury Country Hotel címeket. Ezt leginkább annak köszönheti, hogy a pihentető, feltöltő ötcsillagos élményt komplex megközelítéssel kínálja, tudva, hogy a szép, igényes környezet, a magas minőségű wellness-szolgáltatások és a modern, színvonalas gasztronómia egyformán fontosak. A Spiritben pihenve épp ezért tényleg úgy érezhetjük, hogy minden igényünk ki van elégítve, így tényleg nincs más dolgunk, mint a relaxálásra, testi-lelki megújulásunkra koncentrálni.

Csillagos termálfürdő és titkos wellness-rituálék

A Spirit Hotel legfontosabb alappillére és talán legvonzóbb aspektusa a 10000 négyzetméter alapterületű wellness-részleg, az Oázis Spa, ahol élménymedencék, pezsgőfürdők és termálvizes medencék között válogathatunk. Az egyedi építészeti megoldásokkal kialakított spa valóban egy oázist idéz: a sodrómedence hosszú üveghengerbe telepített buja növényzet körül úsztat minket, a medencék partján hófehér, baldachinos ágyakon heverhetünk, de a kültéri medencékben is körülvesz minket a fák nyugtató zöldje.

A teljes kényelem jegyében a kültéri és beltéri medencéket vízi folyosók kötik össze, így nem is kell kiszállnunk a vízből, elég csak kiúsznunk a hotelből, majd újra beúsznunk az épületbe. Ettől lesz a wellness egyik legexkluzívabb és egyben legpihentetőbb élménye a kültéri termálvizes medence: egy hűvös őszi vagy téli estén elég lesétálnunk a spába, ahol még belül elmerülhetünk a 36-38 fokos termálvízben, majd egy folyosón át a csillagos ég alatt gőzölgő kültéri medencébe érkezhetünk. A medencébe emelt állványon pattogó tűz világítja meg a sötétet, a hangfalakból halk, nyugtató zene szól, és miközben érezzük arcunkon a hűvös, tiszta levegőt, a testünk meleg, gyógyító vízben merül el. A Spirit Hotelben egyébként saját kútból nyerik a termálvizet, amit nem kevernek semmiféle vegyi anyaggal, így tisztasága érdekében minden éjjel leeresztik, majd újra feltöltik a medencéket. Az így százszázalékosan tiszta gyógyvíz segít a krónikus mozgásszervi-, ízületi- és gerincbetegségek kezelésében, segít ellazítani az izmokat. Sok más termálvízzel ellentétben a Spirit gyógyvize szagtalan és kifejezetten selymes tapintású, így tényleg kellemesen eltölthetünk benne akár órákat is.

Bár a gyógyvíz önmagában is jótékony és egészségmegőrző hatással bír, számos célzott terápia közül választhatunk. Kipróbálhatjuk a hidroterápiás eljárásokat, a klasszikus iszappakolást, ahol 42 fokos iszap fokozza a vérkeringésünket és támogatja a méregtelenítést, de ultrahanggal vagy lézerterápiával is regenerálódhatunk. Ha az egészségünk mellett a szépségünket is ápolnánk, vegyünk részt a különleges wellness rituálék egyikén: az autentikus török hamamban négy, fokozatosan melegedő vizű medencében készítjük fel a testet a kezelésre, majd tisztító testradírozással távolítják el az elhalt hámsejteket, ezután speciális szappanhabos tisztítás következik, végül pedig olajokkal táplálják vissza a bőrt. A másfél órás razul egy óegyiptomi eredetű gyógyiszapos kezelés, ahol az iszappakolás és a gőzfürdő jótékony hatásait ötvözik, így serkentve a vérkeringést és stimulálva az immunrendszert. De részt vehetünk masszázsokon – többek között alakformáló masszázson és különféle thai masszázsokon is –, vagy modern gépi kezelésekkel is szépülhetünk. A szaunasziget 9 különféle szaunát kínál, amik önmagukban is méregtelenítik és lazítják a testet, de ha lehetőségünk van, érdemes becsatlakozni egy illóolajos szaunaszeánszra is!

Szobák minden igényre

A Spirit Hotel nemrégiben megújuláson ment keresztül, így most már frissen felújított, modernizált szobák és lakosztályok is várják a vendégeket. A King Superior szoba a szállodára alapvetően is jellemző letisztult, elegáns, sötét színekkel és arannyal operáló stílust hozza, míg a Gold finomabb mályvaszínnel és aranyozott növénymintával hívogat. Az Oriental Love szoba meleg színeivel és izgalmas tapétamintájával teremt pezsgő hangulatot, míg az Oriental Blue szoba nyugtató kékkel és sok fénnyel garantálja az üdítő pihenést. A változatos stílusok ellenére minden helyiségben egységes a gondosan válogatott berendezés, melyben friss, korszerű dizájnhatások és leginkább az íves formák dominálnak.

10 fotó megtekintése

A Spirit Hotel pazar szobái és lakosztályai garantálják, hogy a wellness-élmények között a kör alakú ágyunkon nyújtózva, vagy saját erkélyünkön pihenve is szívesen töltsük az időt. Ha pedig annyira jól érezzük magunkat, hogy kimozdulni sincs kedvünk, nyugodtan igénybe vehetjük a szobaszervizt, így tényleg a legnagyobb kényelemben vagy romantikus magányban fogyaszthatjuk el reggelinket vagy vacsoránkat.

Élmény a tányéron

A teljes körű kikapcsolódásnak ma már elengedhetetlen eleme a magas színvonalú gasztronómia is. A Spirit Hotel elegáns éttermében reggel és este is gazdag büféasztal várja a vendégeket. A széles kínálatban mindenki megtalálhatja azt, amit keres: reggel különböző tojásételek, megannyi friss zöldség és gyümölcs, péksütemények és különleges juice-ok, esténként pedig klasszikus húsos fogások – köztük frissen, kérésre vaslapon készülő húsok –, kifinomult tengeri ételek (többek között kagyló, lazac és rák) és vegetáriánus, illetve vegán fogások sorakoznak a hosszú asztalokon. Választhatunk könnyed, zöldségekben gazdag ételeket, de akár háziasabb, laktatóbb tányért is összeállíthatunk, attól függően, hogy éppen mit kívánunk. Az Onyx étteremben természetesen izgalmas desszertekből sincs hiány: látványosan díszített süteményeket, krémes fagylaltokat és háziasabb meleg desszerteket (például brownie-t vagy gyümölcsmártásos felfújtat) is kóstolhatunk.

Ha napközben is megéheznénk, a spa részlegen, szó szerint a medence partján álló Oxygén bárban ehetünk könnyedebb ebédet, de az Onyxban is választhatunk az á ‘la carte menüről. Akárhogy is döntünk, mindenhol gondosan, minőségi alapanyagokból összeállított ételekkel kényeztethetjük magunkat.

Vacsora után természetesen finom borokat, koktélokat és pezsgőket is kóstolhatunk az impozáns előcsarnokban álló Lobby bárban, vagy meglátogathatjuk a ’30-as évek New York-ját idéző Luna bárt, ahol iszogatás közben zenével, bowlinggal és biliárddal kapcsolódhatunk ki.

A Spirit Hotelben tényleg azt kapjuk, amit az öt csillagtól elvárunk: elegáns, igényes környezetet és színvonalas, feltöltő-pihentető szolgáltatásokat. Vagyis egy olyan helyet, ahol tényleg a mi kikapcsolódásunk áll a középpontban.