Ez az edzés neked való, ha picit lusta vagy

2019. június 04. |

Ha nehezen veszed rá magad, hogy edzeni kezdj, akkor is van megoldás. Próbáld ki ezt a kényelmes pózokon alapuló gyakorlatsort.

Bicikli ferdén

A következő gyakorlat nagyon hatékony, pedig csak egy picit különbözik a hagyományos biciklizéstől.

Feküdj a padlón, a hátad alsó része simuljon a földhöz, az ujjaidat kulcsold át a nyakad mögött. A jobb térdedet húzd fel, és közelítsd hozzá a bal könyöködet. Így kezdd a „pedálozást” a levegőben, mintha egy biciklit tekernél, annyi különbséggel, hogy mindig az ellentétes térdedhez húzod a könyöködet. Győződj meg róla, hogy a lapockáid is elemelkednek a földtől, nem csak a könyököd. Mozogj lassan, kontrolláltan, ne csak kapálózás legyen a gyakorlatból.

Számolj el magadban lassan 30-ig, addig ismételd a feladatot.

Lábemelés alkartámaszban

Kitűnő alakformáló a combhajlító lábemelés. Csak pár ismétlés, és bátran felveheted az aprócska sortodat!

Helyezkedj fekvőtámaszba úgy, hogy ne a tenyereden, hanem az alkarodon támaszd meg magad. A medencéd ne lógjon, tartsd a gerincoszlopodat és a fenekedet egyenesen. Emeld fel a jobb lábadat a földről, hajlítsd be a térdedet, és emelgesd lassan a mennyezet felé. Ne csavarodjon ki a medencéd!

Ismételd meg 10-szer a gyakorlatot, majd csináld meg ugyanezt bal lábbal is!

A legmenőbb nyári sportszettek

A legmenőbb nyári sportszettek

Már alig várjuk, hogy belekezdjünk a nyári szabadtéri sportokba! Új mozgásformához pedig divatos szett is dukál. Mutatjuk a kedvenc nyári sportszettjeinket.

Lábemelés hídban

Erősítsd tovább a lábaidat, hogy biztosan érezd a fenék- és combhajlító izmaidat!

Feküdj a hátadra, tedd a karjaidat magad mellé a földre, a tenyereid nézzenek lefelé. Húzd fel a jobb térdedet, a bal lábad maradjon egyenes. Nyomd a jobb sarkad a padlóhoz, és kezdd el emelni a medencédet a földről úgy, hogy a tested merev híd pozícióban legyen. Lassan engedd vissza a talajra.

Ismételd 15-ször a feladatot, majd csináld meg a másik lábaddal is.

Belsőcomb erősítés pilates-szel

Nagyon egyszerűnek a tűnik a következő gyakorlat, pedig egyszerre erősíti a csípődet, a combodat és a hátadat is!

Feküdj a jobb oldaladra, legyen egyenes az egész törzsed. Tedd csípőre a bal kezedet, told előre a bal lábadat, a térdedet enyhén hajlítsd be. A jobb kezeddel támaszd meg a fejedet. Kilégzésre kezdd el emelni a jobb lábadat, majd engedd vissza. A törzsed végig maradjon egyenes.

Ismételd 30-szor az emelést, majd csináld meg a bal oldaladra fekve is, váltott lábbal.

A további gyakorlatokért kattints a Well&Fit oldalára!

Fotó: Unsplash.com

Szólj hozzá te is!

Még több Életmód

Turbózzuk fel ősszel az immunrendszerünket természetesen! csipkebogyó

Turbózzuk fel ősszel az immunrendszerünket természetesen!

Miért olvasd el ezt most hangosan? felolvasás

Miért olvasd el ezt most hangosan?