CGI influenszer veheti rá a fiatalokat a koronavírus elleni védekezésre

2020. április 14.
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) egy CGI-influenszert alkotott, hogy elérje a fiatalokat is, és rávegye őket a koronavírus megelőzésében létfontosságú viselkedési minták betartására.

A modern technológiát is beveti az Egészségügyi Világszervezet (WHO) a koronavírus elleni harcban. Megalkottak egy CGI-influenszert, aki segít, hogy a fiatalok is megértsék, a Covid-19 vírussal szemben miért fontosak a különböző megelőző és biztonsági intézkedések, gyakorlatok.

View this post on Instagram

Hey – listen up. I’ve partnered with @WHO to combat corona. Let’s show them younger generations are in this fight.⁣ ⁣ 𝗛𝗘𝗥𝗘’𝗦 𝗧𝗛𝗘 𝗣𝗟𝗔𝗡 – @WHO hit me up with a bio link to directly support their fund. Hit it and donate.⁣ ⁣ 𝗜𝗙 𝗬𝗢𝗨 𝗖𝗔𝗡’𝗧 𝗗𝗢𝗡𝗔𝗧𝗘, show this post to your friends and family. I’m talking a quick DM, story, text – whatever works.⁣ ⁣ 𝗟𝗔𝗦𝗧 𝗧𝗛𝗜𝗡𝗚 – here’s what you need to know about your donation. They help…⁣ 1. Track and understand the spread of the virus⁣ 2. Ensure patients get the care they need and frontline workers get essential supplies and information⁣ 3. Accelerate efforts to develop vaccines, tests, and treatments⁣ ⁣ 𝗔𝗡𝗗 𝗗𝗢𝗡’𝗧 𝗙𝗢𝗥𝗚𝗘𝗧, keep practicing social distancing and washing your hands. Let's go! ❄️

A post shared by KNOX FROST ❄ (@knoxfrost) on

Knox Frostnak nevezték el a húszéves, mesterségesen megalkotott személyt, akinek két nap alatt több mint egymillió követője lett a közösségi oldalakon. „Knox és a WHO együttműködésével azt az üzenetet szeretnénk átadni és megerősíteni a fiatalokban, hogy miért fontos az otthon maradás, hogyan maradjanak egészségesek, és hogyan adakozhatnak a koronavírus elleni segélyalapba. Bár Knox Frost egy virtuális személy, a hatása valódi, és pont erre van szükségünk ezekben az időkben” – mondta a WHO képviselője.

Az internetbiztonsággal foglalkozó szakemberek már régóta figyelmeztettek a CGI-influenszerek veszélyeire, az egészségtelen testkép terjesztésére, vagy mert elvehetik a valódi modellek munkáját. Ám úgy tűnik, ezúttal jóra használják a virtuális világot. „Egy olyan hang, mint Knox, biztosan növeli a fiatalok figyelmét és éberségét a Covid-19-cel kapcsolatos veszélyekre és gyakorlatokra. Ahogy már korábban láttuk, a Z generációnak és a milleniáloknak szükségük van a virtuális influenszerekre, hogy elérjék őket a fontos infromációk.”

Olvastad már?

Forrás: Insider
Fotó: Unsplash