5 perc Johannával: önelfogadás

2020. október 02. |

A jóga és a meditáció segítségével kiteljesíthetjük a jelen pillanatot, pozitív érzéseket idézhetünk elő a testünkben és a lelkünkben egyaránt, amely után egy fárasztó napot is sokkal könnyebben tudunk megélni.

„Amikor elkezdtem szeretni magam, felismertem, hogy a gondolkodásom nyomorulttá és beteggé tehet. Amikor felfedeztem a szívemben rejlő erőt, értelmem is fontos társra lelt. Ezt a szövetséget ma már így nevezem: A szív bölcsessége” – Charlie Chaplin

 

Hoztam nektek 3 jógapózt, és az egyik kedvenc meditációmat!

  1. Marjari – Bitilasana
  • oldja a gerincben lévő feszültséget
  • átmasszirozza az alhasi szerveket, segíti a jó emésztést
  1. Sasankasana
  • nyugtat, harmonizál
  • finoman masszírozza a belső szerveket
  1. Uttana Shisosana
  • nyújtja a vállakat és a hátat
  • stresszoldó
  • segíti az elengedést

 

Rengeteg időt és energiát el tud venni a felesleges önostorozás, önmarcangolás, amitől még csak nem is leszünk jobban! Mi lenne, ha ugyanígy szánnánk 15 percet arra, hogy jó érzésekben és gondolatokban megpihenjünk? Ezzel a célra hoztuk létre ezt a rovatot nektek.

Jó gyakorlást! Namasté

Plusz önszeretettipp:

Elmentem egy személyes konzultációra az Ilcsi Szépségmanufaktúrához, ahol felmérték, hogy milyen arcápolási szerekre van szükségem, amelyek teljes mértékben gyógynövénytartalmúak. Ezek közül felteszek egy Kénes radírt arcpakolásként heti 1-2 alkalommal, és úgy meditálok. Próbáld ki, lelkileg jobban leszel, és az arcodat is frissebbnek fogod érezni!

Köszönet az Ilcsi Szépségmanufaktúrának és az ilcsi.com-nak!

Videómarkarostaphoto.hu
Ruha: KEO sportswear

Promóció

Szólj hozzá te is!

Még több Életmód