Az Oscar-díjas Cillian Murphy és Anne Hathaway lettek a Versace Icons kampányának nagykövetei. Ez az Oppenheimer sztárjának első új projektje azóta, hogy elnyerte a legjobb férfi főszereplőnek járó aranyszobrocskát a Manhattan-tervet vezető elméleti fizikus megformálásáért. „Erős, közvetlen, ikonikus. Számomra Anne és Cillian napjaink két legjobb színésze. Kivételesen tehetséges és kedves emberek, akiket csodálok és tisztelek, akik a legjobban néznek ki” – méltatta a 47 éves színészt és 41 éves kolléganőjét a luxus divatház tervezője és alapítója, Donatella Versace a Mert Alas és Marcus Piggott fotóspárosnak köszönhető kampányfotózás után.
Anne Hathaway már évek óta a Versace múzsája, a színésznő számos nagy horderejű vörös szőnyeges eseményen, például a Met-gálán is viselte a márka ruháját. „Annyi Versace-nővel találkoztam, aki erős, érzelmileg elérhető, ambiciózus, lényegre törő, vicces, heves, szerető, egyedi, szexi, okos, tehetséges, nagylelkű, épp úgy, mint Donatella” – mondta Hathaway. „Megfigyeltem, hogy ő maga a Versace-nő. Nagyon örülök és megtiszteltetés számomra, hogy Versace-nőnek tartanak, és nagyon boldog vagyok, hogy ismét együtt dolgozhatok a Versace családdal az új Icons kampányban.”
A minimalista, elegáns stílusáról híres Cillian Murphy pedig elárulta, hogy szorosan részt vett az Icons kampány víziójának kidolgozásában: „A Donatellával való együttműködés – a képreferenciák megosztásától egészen addig, hogy kiválasztottuk a Fountains D.C. zenéjét a videóhoz – olyan kampányt eredményezett, amely tükrözi, hogy ki vagyok. A remek anyagból készült, jól szabott, erőt adó dizájn kollekciója tökéletes számomra.”
Forrás: Hollywood Reporter, Fotó: Getty Images