Így lehet erős a hasizmunk, mint J. Lo-nak!

2021. augusztus 04. |

Jennifer Lopez korábbi edzője elárulta, mi a titka az énekesnő látványos hasizmának. Szerencsére semmi olyan, amit ne tudnánk mi is akár otthon kivitelezni.

Johanna Sapakie táncos és személyi edző Jennifer Lopezen kívül számos más énekesnővel, köztük Miley Cyrus-szal és Madonnával is, akik szintén neki köszönhetik erős és tónusos hasizmukat, ráadásul ő volt J. Lo nagysikerű filmjének A Wall Street pillangóinak koreográfusa is. “Az erős, lapos has és jól definiált hasizmuk titka, hogy a minőségre koncentrálunk a mennyiség helyett a mozgásoknál” – árulta el az edző. “A feszes törzs eléréséhez nincs szükség végtelen felülésekre. Sokkal inkább arra, hogy figyeljünk arra, amit csinálunk, tudatosan végezzük a gyakorlatokat. Ezt nevezzük az izmok és az elme kapcsolatának.”

“Ha egyetlen jó tanácsot adhatnék azoknak, akiknek a szép hasizom a vágya: fókuszáljanak, koncentráljanak a hasizom-gyakorlatoknál, amikor valóban észnél kell lennünk, mit, hogyan végzünk, hogy valóban a hasizmok dolgozzanak és ne más izomcsoportok” – mutatott rá Sapakie. “Attól, hogy megcsinálunk több tucat felülést vagy a gyakorlatokat nagy ismétlésszámban, nem valószínű, hogy elérjük a célunkat. Az egész kidobott idő.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

Ha kezdők vagyunk, Sapieke szerint érdemes szakemberrel, személyi edzővel dolgoznunk, hogy a mozgás közbeni koncentrációt, az izmaink tudatosítását megfelelően elsajátítsuk. 

Egyáltalán nem biztos, hogy a hasizmaink gyengék. Még erős hasizom esetén is gyakori, hogy azért nem láthatóak a jól definiált izmok, mert a zsírréteg a hasunkon vastag. Ez viszont nem az edzés, hanem nagyrészt a genetika és a táplálkozás függvénye.

J. Lo elszántsága példa nélküli

Sapakie szerint Jennifer Lopez elhivatott és roppant elszánt a testmozgásban is. A személyi edző A Wall Street pillangói és a híres 2020-as Super Bowl alatti fellépés előtt is dolgozott az énekesnővel, ami mindkétszer olyan volt, mint amiről az edzők álmodnak. “Nem is lehetne jobb alannyal dolgozni, mint Jennifer Lopez” – mondta Sapakie. “Rendkívül erősen figyel és nagyon elhivatott. Száz százalékig ott van, a maximális munkát teszi bele, hogy elérje a céljait.”

Az énekesnőről az is köztudott, hogy nagyon nyitott az új mozgásformák iránt, szívesen próbál ki új utakat az edzésben. “Nagyon jó vele játszani a különböző stílusú és típusú mozgásformákkal” – mondta Sapakie. 

Mínusz zsír, plusz izmok

Az edző szerint az egészségünket kell szem előtt tartani, amikor a zsírból akarunk veszíteni és izmot építeni. “Ha egyszerre akarunk veszíteni a testzsírból és építeni az izomtömegünket, tehát mintegy meg akarjuk fordítani a testünk arányait, az egészségünket kell minden nézőpontból megvizsgálnunk” – mutatott rá az edző. “Ne csak egy dolgot tegyünk ilyen esetben. A különböző elemek egészséges kombinációjára van szükségünk: súlyzós edzés vagy saját testsúlyos mozgás, kardio, tudatos tápanyagbevitel, pihenés és tér a stressz oldására és a mentális egészségünk javítására.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

Az edző arra is figyelmeztet, hogy ne feszüljünk rá, amikor edzeni kezdünk, és gondoljuk át, milyen mozgásformák férnek bele az életünkbe, melyek azok, amiket valóban élveznénk. “Az edzésen kívül is találjuk meg azokat az aktivitásokat, melyek örömet szereznek” – mondta Sapakie. “Bowlingozzunk, sétáljunk, játsszunk a gyerekeinkkel.”

“Ha valamit szívből, örömmel csinálunk, észrevétlenül csempészünk be még több mozgást az életünkbe, anélkül, hogy kötelességnek éreznénk. Már azelőtt elkezdünk többet mozogni, hogy ez tudatosodna bennünk, jobban érezzük magunkat és sokkal inkább jelen leszünk a saját életünkben, a mindennapokban.”

Forrás: Insider Fotó: Instagram

Olvass tovább!

Szólj hozzá te is!

Még több Életmód