Szépség
Rihanna szépségmárkája letolja a Kardashian-lányok üzletét
Az amerikai énekesnő Fenty Beauty néven futó szépségmárkája már most eszméletlen sikernek számít, annyira, hogy előrejelzések szerint hamarosan maga mögé utasítja a több százmillió dolláros bevételt hozó Kylie Cosmetics-et, ahogyan a Kim Kardashian alapította KKW Beauty-t is.
Bőrfiatalítás mesterfokon két új magyar luxuskrémmel
Adrienne Feller, az aromaterápia és a hazai természetes kozmetikumok nagyasszonya egy különleges este során mutatta be legújabb termékeit. A Late Night Shoppingra és a Shine ragyogó bőrfiatalító kozmetikumaira annyian voltunk kíváncsiak, hogy alig fértünk el az üzletben.
Sosem látott magasságokban az arcmaszkok eladása
Az öt legnagyobb mértékű értékbeli növekedést mutató vegyiáru- és élelmiszerkategória összforgalma 2016 decembere és 2017 novembere között közel 30 milliárd forintot tett ki, ahol 108%-os értékbeli növekedéssel a vegyi áruk között vezet az arcmaszk, derül ki a Nielsen legutóbbi felméréséből.