Kirakat
Garnier Green Beauty – a fenntartható szépségipar
Napjainkban a környezeti, egészségügyi és társadalmi kérdések minden eddiginél nagyobb jelentőséggel bírnak. Az utóbbi években a fogyasztók elvárásai megváltoztak, az emberek olyan márkákat akarnak, amelyekben megbízhatnak, amelyek átláthatóak és valóban elkötelezettek amellett, hogy jobbá váljanak, különös tekintettel a bolygóra gyakorolt hatásukra.
Vigyázz, kész, teszt: a tökéletes latte mellől már tényleg csak Brad Pitt hiányzik
Tökéletes tejhab, olasz kávékülönlegességek és a frissen őrölt kávé élénkítő illata – gombnyomásra. A De'Longhi interaktív funkciókkal turbózott automata kávéfőzőjével nem kell barista tanfolyamra mennünk ahhoz, hogy mindennap változatos és pazar kávé-élményben legyen részünk.
Majd négyszázezer új követe lett a fenntarthatóságnak
Hogyan juttathatják el az iskolák a fenntarthatóság üzenetét a családokhoz? Erre a kérdésre adott válaszokat az immár hagyományosan megszervezett Fenntarthatósági Témahét. Az eseményen közel 1800 iskola 400 ezer diákja vett részt. Közülük 52 iskola a határon túlról.
A bőrápolás sztárja, a hialuronsav már a hajápolásban is elérhető
Az ápolt megjelenés elengedhetetlen része az egészséges és fényes haj. Egy jól megválasztott frizurával és a haj megfelelő ápolásával karaktert tudunk adni arcunknak. Ahhoz, hogy ki tudjuk választani a számunkra megfelelő termékeket, fontos először feltárni milyen hatóanyagokra van szüksége hajunknak.
A léleknek is fontos, hogy mi van a ruha alatt!
Kiskorunkban biztos hallottuk az anyukánktól, hogy mindig tiszta fehérnemű legyen rajtunk, mert ha balesetet szenvedünk és kórházba kerülünk, nehogy piszkosan lássanak meg az ápolók. A kórházi személyzetet cseppet sem érdekli a fehérneműnk állapota, ha igazán nagy baj van, vannak viszont sokkal fontosabb érveink a friss és a szép fehérnemű mellett!