Divat
Kenzo Takada: A divat szerepe és tartalma is megváltozott
Bár nevét viselő márkájától közel 20 éve elbúcsúzott, Kenzo Takada azóta is izgalmas projekteken, együttműködéseken dolgozik. A 79 éves világhírű japán divattervezőt a megváltozott divatról és luxusiparról, közösségi médiáról, fittségének titkairól és legújabb illatáról is kérdeztük.Siker határokon túl is: Marcela Krzemień, egy divat startup marketingvezetője
Negyedik fejezetéhez érkezett interjúsorozatunk, amelyben külföldön is sikereket elért nőkkel beszélgetünk. Soron következő alanyunk Marcela Krzemień, aki egy innovatív, csehországi bázissal rendelkező divat startup marketingvezetőjeként dolgozik. A vállalatról, a nemzetközi munkáról és az e-commerce új lehetőségeiről kérdeztük.Nagyvárosi szettek: így dobhatjuk fel a rohanós munkanapokat
Érdemes egy kis lélekmelengető csavart vinni az őszi/téli outfitekjeinkbe, ugyanis egész napra mosolyt csalhat az arcunkra. Csak úgy, mint a Mazda CX-3, mely az év egyik legtrendibb színével a nagyvárosi nő tökéletes kiegészítőjévé válhat.