6 lépés, amivel Priyanka Chopra pofonegyszerűvé tette az edzésrutinját

2022. július 31. |

Az újdonsült anyukának rengeteg jó ötlete van, amivel könnyebbé, a mindennapokba beilleszthetőbbé tette a rendszeres testmozgást, nem csak a testi, de a lelki egészsége érdekében is.

Ha éppen nem a legújabb filmjében hajt végre különböző kaszkadőrmutatványokat, Priyanka Chopra a saját éttermével és hajápoló kozmetikumaival foglalkozik, nemrég pedig megszületett kislánya, Malti. Nem sok szabadideje marad a hétköznapok tennivalói mellett neki sem, így nem csoda, ha megreformálta az edzésrutinját is. A kemény erősítés helyett inkább az egyszerű és könnyű, de annál hatékonyabb módszerekre váltott.

priyanka-chopra-edzes

1. Magával viszi az eszközöket

A munkája miatt gyakran van úton, ezért mindig van nála egy ugrókötél vagy gumiszalag, hogy ha úgy adódik, akár a hotelszobában is mozoghasson egy kicsit. „Könnyű magunkkal vinni, olcsó és kis helyen is elfér” – foglalta össze röviden Priyanka Chopra, miért ezek a kedvenc sporteszközei.

2. Nem kényszeríti magát az edzésre

„Őszinte leszek, csak akkor edzek, ha muszáj. A testem nagyon gyorsan reagál az edzésre, így nem kell sok idő, hogy tónusosabb legyek és formába lendüljek” – mondta Chopra a Vogue Indiának. „A munka és család mellett túl kimerült vagyok ahhoz, hogy minden nap az edzőteremben legyek.” Mi a tanulsága? Ha túl fáradtak vagyunk a nap végén és semmi kedvünk hozzá, akkor ne eddzünk.

3. A mozgás a hétköznapok része

Priyanka Chopra nagy rajongója annak a hitvallásnak, miszerint a testmozgás nem egy különálló valami, hanem a mindennapok része. A séta, kirándulás, autózás helyett gyaloglás, amikor csak lehet, vagy ha a lift helyett a lépcsőn megyünk fel, aktívabbá teszi a hétköznapokat. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Priyanka (@priyankachopra)

4. Nem a szépség az edzés célja

„Nem azért mozgok, hogy két vagy három számmal kisebb ruhákat hordjak, hanem hogy fitt és egészséges legyek – jelentette ki Priyanka Chopra. – Különös azoknak kell óvatosnak lenniük azzal kapcsolatba, mit mondanak a testükről és a mozgásról, akiket fiatalok hada követ a közösségi oldalakon, hiszen az ő testképük a legsérülékenyebb.”

Virtuális tréning: a legjobb alakformáló appok

Virtuális tréning: a legjobb alakformáló appok

Belestünk az online fitneszapplikációk és -videók színes és pörgős világába, ahol kezdőknek, bombaformában lévőknek, kismamáknak és a minimalista testmozgás híveinek is kínálnak személyre szabott megoldásokat.

5. Olyan mozgásformát végez, amit szeret

„Imádok úszni, ami a kikapcsolódás mellett egy teljes testet átmozgató tréning. Próbálok tíz hosszt leúszni egyben, ez az új célom” – mondta a színésznő, aki szerint az a legfontosabb, hogy megtaláljuk azt a mozgásformát, amit valóban szeretünk, csak így lesz az életünk része a rendszeres testmozgás. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Priyanka (@priyankachopra)

6. Nincs kifogás

Vannak napok, amikor valóban fáradt az ember a mozgáshoz, ám van, amikor csak az agyunk gyárt kifogást. Priyanka Chopra ilyenkor azt a kérdést teszi fel magának: „jobban leszek, ha mozgok? Mit mond a testem? Ha tudatosítom magamban, hogy jó napom lesz és boldogabb leszek, ha mozgok, általában így is történik.”

Forrás: Women’s Health Fotó: Getty Images

Olvass tovább!

Szólj hozzá te is!

Még több Életmód